Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План организационных и санитарно-противоэпидемиологических мероприятий по предупреждению возникновения и распространения инфекции COVID-19, действий при выявлении заболевания

Дата: 6 ноября 2020 в 11:07, Обновлено 31 октября 2021 в 20:28

План

арганізацыйных і санітарна-супрацьэпідэмічных мерапрыемстваў па папярэджванню ўзнікнення і распаўсюджвання інфекцыі СOVID-19, дзеянняў пры выяўленні захворвання (захворванняў) інфекцыяй СOVID-19

п/п

Мерапрыемствы

Адказныя

1

На перыяд распаўсюджвання інфекцыі СOVID-19 устанавіць ва ўстанове адукацыі рэжым арганізацыі адукацыйнага працэсу, які прадугледжвае прынцып сацыяльнага дыстанцыяніравання:

1.1.

павялічыць працягласць перапынкаў паміж вучэбнымі заняткамі на 5 мінут з мэтай правядзення праветрывання: пасля 1, 3, 4, 5 урокаў – 15 мінут; пасля 2, 6 урокаў – 10 мінут; перапынак паміж вучэбнымі і факультатыўнымі заняткамі, заняткамі па інтарэсах, стымулюючымі і падтрымліваючымі заняткамі – 20 мінут;

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

1.2.

замацаваць за кожным вучэбным класам канкрэтны вучэбны кабінет

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

1.3.

расставіць сталы ў вучэбных кабінетах на адлегласці 1,0–1,5 м;

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

1.4.

абмежаваць прадзенне аб’яднаных групавых заняткаў або праводзіць іх з забеспячэннем дыстанцыі адзін ад аднаго не менш за  1,0 – 1,5 м

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

Кісель Н.І.

1.5.

пры арганізацыі гарачага харчавання арганізаваць рассадку дзяцей не больш за 3 чалавекі за сталом, з забеспячэннем дыстанцыі адзін ад аднаго не менш за  1,0 – 1,5 м

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

1.6.

арганізаваць правядзенне спартыўна-масавых , фізкультурна-аздараўленчых і іншых масавых мерапрыемстваў на адкрытым паветры;пры ўскладненні эпідэміялагічнай сітуацыі (па рашэнню мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў), пры рэгістрацыі ва ўстанове адукацыі аднаго і больш выпадкаў інфекцыі СOVID-19  забараніць правядзенне масавых мерапрыемстваў ў памяшканнях установы адукацыі;

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

Кісель Н.І.

1.7.

пры неабходнасці забяспечыць арганізацыю адукацыйнага працэсу з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій (з улікам магчымасцей установы адукацыі): электронная пошта, вайбер, сайт установы адукацыі

Бурцава Н.В.

Круталевіч С.Р.

1.8.

арганізаваць правядзенне агульнашкольных бацькоўскіх сходаў з выкарыстаннем відэасувязі, асабістыя сустрэчы педагагічных работнікаў з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі) навучэнцаў ажыццяўляць з дапамогай сродкаў мабільнай сувязі і электроннай пошты і г.д.

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

1.9

абмежаваць правядзенне педагагічных саветаў, сходаў, нарад з агульнай колькасцю ўдзельнікаў болей за 5 чалавек.

Бурцава Н.В.

1.10

забяспечць дэзінфекцыю абсталявання камп’ютарнага класа (да і пасля ўрокаў інфарматыкі)

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

Маркоўская Г.Я.

1.11

абмежаваць накіраванне работнікаў у службовыя камандзіроўкі

Бурцава Н.В.

2.

Прымаць меры па зніжэнню рызыкі (недапушчэнню) заносу інфекцыі СOVID-19 ва ўстанову адукацыі:

2.1.

забяспечыць штодзённае перад пачаткам вучэбных заняткаў вымярэнне тэмпературы цела навучэнцаў і работнікаў установы адукацыі з выкарыстаннем безкантактнага тэрмометра, праводзячы адначасова апытванне аб наяўнасці прызнакаў рэспіраторных захворванняў (“прапускны фільтр”); пры выяўленні павышанай тэмпературы цела неабходна правесці паўторнае вымярэнне праз 5-10 мінут; паказчыкі рэгістрыраваць ў спецыяльных журналах;

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

2.2.

не дапускаць да работы або да вучобы работнікаў і навучэнцаў з прызнакамі рэспіраторнай інфекцыі (кашаль, павышаная тэмпература цела, насмарк і інш.); забяспечыць іх часовую ізаляцыю (ФАП аг.Лешніца) з далейшай арганізацыяй адпраўкі іх дадому (да выкліку ўрача) або ў медыцынскую ўстанову;

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

2.3.

педагагічныя работнікі, якія ўдзельнічаюць у “прапускным фільтры”, у абавязковым парадку выкарыстоўваюць сродкі абароны органаў дыхання і аднаразовыя пальчаткі

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

2.4.

абсталяваць на ўваходзе ва ўстанову адукацыі месца для апрацоўкі рук работнікамі сродкамі дэзінфекцыі скуранога покрыву (антысэптыкамі для скуры) або дэзінфіцыруючымі сурвэткамі;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

2.5.

пры выяўленні дзіцяці (дзяцей) ці работніка (работнікаў) з падазрэннем на інфекцыю COVID-19 (кантакту першага ўзроўню) тэрмінова ізаляваць дадзеных асоб да гаспіталізацыі; пры пацверджанні дыягназу захворвання інфекцыяй COVID-19 (кантакту першага ўзроўню)  забяспечыць правядзенне комплексу санітарна-эпідэміялагічных мерапрыемстваў

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

2.6.

забараніць наведванне дзяцей бацькамі (законнымі прадстаўнікамі), іншымі асобамі ў час знаходжання ва ўстанове адукацыі, забараніць доступ у будынак установы адукацыі і на яе тэрыторыю пастаронніх асоб;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

3.

Прымаць меры па выкананню асабістай гігіены рук работнікамі   і навучэнцамі ўстановы адукацыі і забяспечанню пэўнага санітарнага стану памяшканняў:

3.1.

забяспечыць у месцах агульнага карыстання і пры ўваходе ў абедзенны зал харчблока ўстановы адукацыі наяўнасць гарачай і халоднай вады, дазатараў з вадкім мылам, папяровых сурвэтак (рушнікоў) або індывідуальных рушнікоў (для выхаванцаў дашкольных груп).

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

3.2.

забяспечыць магчымасць выканання гігіены рук работнікамі з выкарыстаннем вадкага мыла і антысептыка для рук;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

3.3.

забяспечыць установу адукацыі неабходнымі сродкамі індывідуальнай абароны (дэзынфіцыруючыя, мыйныя сродкі, вадкае мыла, папяровыя салфеткі, аднаразовыя пальчаткі, маскі) згодна нормам;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

3.4.

забяспечыць кантроль і рэгулярную запраўку дазатараў з вадкім мылам і антысэптыкам для рук

Маркоўская Г.Я.

3.5.

забяспечыць кантроль мыцця рук навучэнцамі пасля прыходу ва ўстанову адукацыі, пасля прагулак, заняткаў (у тым ліку на адкрытым паветры), пасля наведвання туалета, перад прыёмам ежы

педагагічныя работнікі ўстановы адукацыі

3.6

штодзённа ў адпаведнасці з графікам праводзіць праветрыванне памяшканняў, у якіх знаходзяцца дзеці і супрацоўнікі, забяспечыць пастаяннае праветрыванне вучэбных і групавых памяшканняў у час адсутнасць работнікаў і навучэнцаў; праводзіць дэзынфекцыю паверхняў;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

3.7

забяспечыць вільготную ўборку памяшканняў па меры неабходнасці (не радзей за 2 разы на дзень перад пачаткам і ў канцы працоўнага дня) школа, пасля кожнага перапынку – санітарныя вузлы, на радзей за 3 разы на дзень у дашкольных групах.

Маркоўская Г.Я.

3.8

забяспечыць правядзенне ўборкі з выкарыстаннем дэзынфіцыруючых сродкаў на реадзей за 1 раз на дзень (з акцэнтам на дэзынфекцыю ручак дзвярэй, спартыўнага абсталявання і інвентара, сталоў, стулаў, камп’ютарных клавіятур і мышак, тэлефонных апаратаў і іншых кантактных паверхняў);

дадаткова на працягу дня праводзіць дэзінфекцыю ручак дзвярэй, спартыўнага абсталявання і інвентара, сталоў, стулаў, камп’ютарных клавіятур і мышак, тэлефонных апаратаў і іншых кантактных паверхняў (згодна графіку)

Маркоўская Г.Я.

3.9

забяспечыць кантроль за работай сістэм механічнай вентыляцыі, эфектыўную работу натуральнай вентыляцыі (спраўнасць фрамуг, фортачак)

Маркоўская Г.Я.

3.10

прыёмку харчовых і другіх тавараў, выкананне пагрузачна-разгрузачных работ ажыццяўляць з выкарыстаннем масак і пальчатак.

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

4.

Праводзіць інфармацыйна-тлумачальную работу па прафілактыцы вострых рэспіраторных інфекцый (ВРІ), у тым ліку COVID-19:

4.1.

забяспечыць супрацоўнікаў установы адукацыі, дзяцей памяткамі, сродкамі нагляднай агітацыі, размясціць лістоўкі, плакаты на стэндах установы адукацыі па наступных пытаннях:

клінічныя праяўленні COVID-19 або ВРІ (тэмпература цела 38-39<sup>0</sup>, кашаль, адсутнасць нюху, смаку,мышачны і галаўны боль);

алгарытм дзеянняў пры выяўленні інфекцыі COVID-19 або ВРІ ў работніка, навучэнца, членаў яго сям’і ў дамашніх умовах:

неабходнасць выкліку ўрача на дом і не дапускаць самастойнага наведвання арганізацыі аховы здароўя, забарона на наведванне месца работы пры выяўленні прызнакаў інфекцыі COVID-19 або ВРІ;

алгарытм дзеянняў пры з’яўленні сімптомаў інфекцыі COVID-19 або ВРІ ў работніка на працоўным месцы:

неабходнасць свречасовага прадстаўлення работнікам ўстановы адукацыі інфармацыі аб стане свайго здароўя і кантаках з асобамі, якія маюць ВРІ, у тым ліку інфекцыю COVID-19, кіраўніку (дзяжурнаму адміністратару) ўстановы адукацыі;

неабходнасць інфарміравання кіраўніка (дзяжурнага адміністратара) ўстановы адукацыі для арганізацыі наступнай ізаляцыі і транспарціроўкі дадому або транспарціроўку ва ўстанову аховы здароўя;

забарона самастойнага руху работніка па ўстанове адукацыі, за выключэннем месца ізаляцыі, да прыняцця рашэння аб спосабах транспарціроўкі (ухода) дадому або транспарціроўку ва ўстанову аховы здароўя;

выкананне правілаў гігіены рук;

выкананне прынцыпаў сацыяльнага дыстанцыравання (не меньш за 1,5 м);

правілы выкарыстання масак і пальчатак.

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

4.2.

давесці да ведама работнікаў установы адукацыі, бацькоў навучэнцаў (законных прадстаўнікоў) правілы карыстання маскамі, пальчаткамі з акцэнтам на неабходнасць выканання рэжыму іх выкарыстання.

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

4.3.

арганізаваць своечасовае прадастаўленне работнікамі ўстановы адукацыі інфармацыі аб стане свайго здароўя і кантактах з асобамі, якія маюць ВРІ, у тым ліку  COVID-19, кіраўніку ўстановы адукацыі.

Бурцава Н.В.

4.4

Арганізаваць пастаянную штодзённую работу з навучэнцамі па мерах прафілактыкі COVID-19 або ВРІ

педагагічныя работнікі ўстановы адукацыі

5.

Прадугледжваць меры па недапушчэнню распаўсюджвання інфекцыі COVID-19 праз харчблок установы адукацыі:

5.1.

забяспечыць вядзенне журнала “Здароўе” на харчблоку, ажыццяўляць вымярэнне тэмпературы цела работнікаў двойчы ў дзень (пры прыходзе на работу, пры адыходзе з работы) з запісамі ў журнале; тэрмінова адхіляць ад работы супрацоўнікаў з сімптомамі віруснай інфекцыі;

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

5.2.

забяспечыць пастаяннае выкарыстанне сродкаў абароны органаў дыхання і аднаразовых пальчатак работнікамі харчблока пры раздачы ежы, сервіроўцы абедзенных сталоў і дзяжурнымі па сталовай;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

5.3.

забеспячыць своечасовую вільготную уборку вытворчых памяшканняў з выкарыстаннем дазволеных сродкаў;

забяспечыць у ходзе правядзення бягучых уборак дэзынфекцыю паверхняў (дзвярныя ручкі, краны, умывальнікі каля ўваходу ў абедзенны зал,падносы, другія прадметы, да якіх часта дакранаюцца рукамі) з выкарыстаннем дэзынфіцыруючых сродкаў;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

5.4.

забяспечыць штодзённа ў канцы рабочага дня:

5.4.1.

правядзенне дэзінфекцыі рабочых паверхняў тэхналагічнага абсталявання харчблоку;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

5.4.2.

правядзенне дэзінфекцыі посуду хімічным або фізічным спосабам

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

5.5.

арганізаваць праз кожныя дзве гадзіны праветрыванне памяшканняў абедзеннай залы, кухні і складскога памяшкання;

Бурцава Н.В.

Маркоўская Г.Я.

5.6.

забяспечыць расстаноўку абедзенных сталоў на адлегласці не меньш за 1,5м;

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

5.7.

арганізаваць бяспечны рэжым піцця (кулер).

Бурцава Н.В.

Кісель Н.І.

6.

У дашкольнай групе ўстановы адукацыі:

6.1.

забараніць прыём дзяцей у групы, у якіх зарэгістраваны выпадак захворвання інфекцыяй COVID-19, на працягу 14 дзён пасля рэгістрацыі захворвання;

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

6.2.

забараніць аб’яднанне розных груп, за выключэннем аварыйных або пазаштатных сітуацый

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

6.3.

павялічыць працягласць прагулак на адкрытым паветры пры спрыяльных умовах надвор’я на 1 гадзіну 30 хвілін і больш у дзень з улікам узросту выхаванцаў, рэжыма работы ўстановы адукацыі;

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

6.4.

ранішні прыём дзяцей ажыццяўляць на свежым паветры пры добрым надвор’і;

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

6.5.

розныя формы арганізацыі музыкальнай і фізкультурна-аздараўленчай дзейнасці (правядзенне святаў і інш.) у групе праводзіць пры адсутнасці бацькоў (законных прадстаўнікоў).

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Намеснік дырэктара

па асноўнай дзейнасці                                           Н.І.Кісель

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.