Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ПЛАН работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

Дата: 3 октября 2017 в 20:40, Обновлено 17 сентября 2020 в 00:43

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар

установы адукацыі

__________ Н.В. Бурцава

“_31___”______08_______2020 г.

ПЛАН

работы метадычнага аб’яднання

класных кіраўнікоў

ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа”

у 2020/2021 навучальным годзе

               

Кіраўнік

                                                                       Яцэвіч Святлана Мікалаеўна

настаўнік  пачатковых класаў

першая кваліфікацыйная

катэгорыя

План работы

метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

Дзяржаўная  ўстанова адукацыі “Лешніцкі  навучальна-педагагічны комплекс   дзіцячы сад  -  сярэдняя школа”

на 2020/2021 навучальны год

Тэма. Павышэнне якасці і эфектыўнасці сістэмы выхавання, удасканаленне форм і метадаў выхавання ва ўстанове адукацыі сродкамі павышэння кампетэнтнасці і прафесійнага майстэрства педагаогаў, якія выконваюць абавязкі класных кіраўнікоў.

Мэта: Удасканаленне формаў і метадаў выхавання навучэнцаў праз павышэнне педагагічнага майстэрства класных кіраўнікоў.

Задачы:

1.  Павышэнне эфектыўнасці работы метадычнага аб’яднання.

2.  Аказанне  дапамогі класнаму кіраўніку ва ўдасканаленні формаў і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы класа.

3. Забеспячэнне пераемнасці ў арганізацыі работы класнага кіраўніка з дзецьмі і падлеткамі па фарміраванні навыкаў здаровага ладу жыцця.

4. Удасканальванне методыкі работы класнага кіраўніка па арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе ў свеце сучасных тэхналогій. 5. Вывучэнне і абагульненне цікавага вопыту работы класнага кіраўніка.

Пасяджэнне № 1

Тэма.  Арганізацыя выхаваўчай работы ў 2020/2021 навучальным годзе.

Мэта: забеспячэнне нарматыўна-метадычнага суправаджэння выхаваўчага працэсу.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Дата правядзення: жнівень 2020 г.

Праблемнае поле

I.Вучэбна-метадычны блок 

1. Вывучэнне інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі   “Асаблівасці    арганізацыі    выхаваўчай,  ідэалагічнай і сацыяльнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”.

2. Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік.  Сацыяльна – педагагічная характарыстыка класа.

Інфармацыя намесніка   дырэктара   па   асноўнай дзейнасці Кісель Н.І.

3. Абмеркаванне і   зацвярджэнне   плана   работы   МА   класных кіраўнікоў на 2020/20121навучальны год. 

4.Функцыянальныя абавязкі класных кіраўнікоў.

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў Яцэвіч С.М.

II. Практычны блок   

  1. Агляд сучаснай літаратуры па праблемах выхавання.

        Інфармацыя намесніка   дырэктара   па   асноўнай дзейнасці Кісель Н.І.

  1. Выстава метадычнай літаратуры: «Планаванне выхаваўчай работы ў класе”. Кіраўнік МА класных кіраўнікоў Яцэвіч С.М.

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 2

Тэма. Шляхі ўдасканальвання работы школы ў шосты школьны дзень: эфектыўная практыка і новыя падыходы арганізацыі.

Мэта: Павышэнне эфектыўнасці  работы класных кіраўнікоў у шосты школьны дзень. Прыцягненне  ўсіх навучэнцаў да ўдзелу ў спартыўных, працоўных, экалагічных мерапрыемстах.

Форма правядзення: семінар-практыкум.

Дата правядзення: лістапад 2020 г.

Праблемнае поле

І. Вучэбна-метадычны блок 

1. Метадычныя рэкамендацыі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па рабоце ў шосты школьны дзень.

.Інфармацыя намесніка   дырэктара   па   асноўнай дзейнасці Кісель Н.І.

2. Арганізацыя фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемстваў у шосты школьны дзень.

Інфармацыя настаўніка фізічнага выхавання Міхалёва І.М.

3.Арганізацыя  і правядзенне факультатыўных заняткаў  “Асновы праваслаўнай культуры”.

Інфармацыя настаўніка Пяткевіч А.М.

4. Арганізацыя працоўнага, экалагічнага выхавання ў шосты школьны дзень з улікам выкарыстання інавацыйных формаў і метадаў выхаваўчай работы. 

Адказныя. Класныя кіраўнікі.

ІІ. Практычны блок   

Наведванне спартыўнага мерапрыемства.

Класны кіраўнік 5 класа  Смолер Н.А.

Аналіз і самааналіз мерапрыемства.   

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

                  

Пасяджэнне № 3

Тэма. Сістэма прафарыентацыйнай работы школы: вопыт і перспектывы.

Мэта: павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка, пошукі рацыянальных спосабаў арганізацыі прафарыентацыйнай работы.

Дата правядзення: сакавік 2021г.

Форма правядзення: семінар

 Праблемнае поле

І. Вучэбна-метадычны блок 

1. Асноўныя функцыі педагога-псіхолага ў прафарыентацыйнай рабоце.

Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне прафесійнага самапрызначэння навучэнцаў.

Інфармацыя намесніка дырктара па асноўнай дзейнасці Круталевіч С.Р.

2. Сучасныя падыходы да арганізацыі прафарыентацыйнай работы з вучнямі старэйшых класаў.

Адказны: класны кіраўнік  Елінская Л.А.

3.Роля ўзаемадзеяння ўстановы адукацыі з сацыякультурнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь у прафарыентацыйнай рабоце класнага кіраўніка.

Адказны: класны кіраўнік Елінская Л.А.

II. Практычны блок  

Адкрытае мерапрыемства ў 9 класе.

Класны кіраўнік Счастная А.М.

Аналіз і самааналіз мерапрыемстваў.      

III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 4      

Тэма. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў за 2020/2021 навучальны год. Лета 2021.

Мэта:

- прааналізаваць работу МА, разгледзіць арганізацыю летняга адпачынку навучэнцаў.

Дата правядзення:  май 2021г.

Форма правядзення: семінар

Праблемнае поле

І. Вучэбна-метадычны блок 

1. Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2020/2021 навучальны год.

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў Яцэвіч С.М.

2. Перспектыўнае планаванне работы МА класных кіраўнікоў на 2021/2022 навучальны год.

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў Яцэвіч С.М.

3.Арганізацыя летняга адпачынку навучэнцаў.

Класныя кіраўнікі.

II. Практычны блок  

  1. “Аўкцыён педагагічнага вопыту”

Творчая справаздача класных кіраўнікоў.

 III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Кіраўнік МА класных кіраўнікоў                                 Яцэвіч С.М.    

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.