Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ПЛАН работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў гуманітарных дысцыплін

Дата: 3 октября 2017 в 20:13, Обновлено 17 сентября 2020 в 00:35

м

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар

установы адукацыі

__________ Н.В. Бурцава

“_31___”______08_______2020 г.

ПЛАН

работы метадычнага аб’яднання

настаўнікаў гуманітарных дысцыплін

ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа”

у 2020/2021 навучальным годзе

Кіраўнік

                                                                       Раманіва Святлана Мікалаеўна

настаўнік гісторыі  і грамадазнаўства

вышэйшая кваліфікацыйная

катэгорыя

План работы вучэбна-метадычнага аб'яднання 
настаўнікаў гуманітарных дысцыплін 
на 2020|2021 навучальны год
 

Тэма МА: Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў ў навучанні  беларускай мове і літаратуры, рускай мове і літаратуры, англійскай мове, гісторыі і грамадазнаўству

Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення прафесійнага майстэрства педагогаў і фарміраванне  іх прафесійнай кампетэнтнасці праз засваенне сучасных адукацыйных тэхналогій і вывучэнне актуальных пытанняў методыкі выкладання прадметаў з улікам  эфектыўнага вопыту настаўнікаў школы

Задачы:

інфармаваць педагогаў аб нарматыўна-прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах сацыяльна-гуманітарнага цыклу ў 2019/2020 навучальным годзе, навінах педагагічнай літаратуры; актуалізаваць і паглыбляць прадметныя веды настаўнікаў;

павышаць матывацыю настаўнікаў на авалоданне прыёмамі аналізу ўласных вынікаў адукацыйнага працэсу, вывучаць і прымяняць інавацыйныя адукацыйныя тэхналогіі у прафесійнай дзейнасці членаў МА гуманітарных  дысцыплін;
стымуляваць творчае самавыяўленне, раскрываць прафесійны патэнцыял педагогаў;

стварыць ўмовы для пастаяннага развіцця і самаразвіцця прафесійных якасцяў педагогаў і рэалізацыі  кампетэнтнаснага падыходу ў  выкладанні вучэбных прадметаў.                                         

Паседжанне №1

Дата правядзення: 30 жніўня 2020 г.

Форма правядзення: інструктыўна –метадычная нарада

Тэма: "Нарматыўна- прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў гуманітарных дысцыплін 2019/2020навучальным годзе"

 Мэта: якаснае асваенне педагогамі нарматыўна-прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла.

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе»

Круталевіч С.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

  1.  Навукова-метадычнае забеспячэнне вучэбнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе.

Раманіва С.М., кіраўнік МА

1.3. Дапрофільная падрыхтоўка і профільнае навучанне.

Настаўнікі -прадметнікі

<pre> 1.4 Інфармацыйна-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах гуманітарнаг цыкла</pre> <pre>                                 Пяткевіч А.М, кіраўнік інфармацыйнага цэнтра </pre>

2. Практычны блок

2.1 Аналіз выніковай атэстацыі і  ўдзелу ў цэнтралізаваным тэсціраванні

Круталевіч С.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Паседжанне №2

                                           Дата правядзення: 23 лістапада 2020года

                                          Форма правядзення: семінар -практыкум

Тэма: Забеспячэнне якасці педагагічнай дзейнасці: актуальныя пытанні, праблемы, шляхі іх вырашэння, перспектывы развіцця

Мэта: вызначэнне найбольш эфектыўных тэхналогій выкладання  прадметаў, варыятыўных падыходаў для паспяховай адукацыі навучэнцаў

           Тэарэтычны блок

1.1 Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні рускай мовы і літаратуры.

                               Драка А.М, настаўніца рускай мовы і літаратуры

  1.   Сучасныя падыходы для праектавання вучэбных заняткаў па гісторыі і грамадазнаўству з улікам новых трэндаў ў гісторыка- грамадазнаўчай адукацыі ( “змешанае” навучанне, “перавернуты урок”, гексагальнае навучанне, медыя- візуальна- вобразная адукацыя і інш)

Раманіва С.М., настаўніца гісторыі і грамадазнаўства

1.3  Метадычныя асаблівасці выкарыстання ІКТ і электронных адукацыйных рэсурсаў у працэсе навучання на ўроках замежнай мовы.                                                         

                           Лазоўкая Т.В., настаўніца англійскай мовы

2. Практычны блок.

2.1 Развіцце маналагічнага маўлення  на уроках беларускай літаратуры і ў  пазаурочнай дзейнасці як сродак фарміравання камунікатыўнай кампетэнтнасці навучэнцаў. Наведванне урока.

                            Жукоўская Н.М., настаўніца беларускай мовы і літаратуры

2.2 Абмеркаванне і аналіз наведаных урокаў.

Паседжанне №3

                                           Дата правядзення: 27 лютага 2021 года

           Форма правядзення: круглы стол

Тэма: Рэалізацыя выхаваўчага патэнцыялу навучальных заняткаў па гуманітарных прадметах.

Мэта: Актывізацыя выхаваўчага патэнцыялу адукацыйнага працэсу праз урочную і пазаўрочную дзейнасць.

                              

Тэарэтычны блок

1.1 Форміраванне ў навучэнцаў сацыяльна і асобасна значных якасцей і ўласцівасцей праз выхаванне на  праваслаўных традыцыях і каштоўнасцях беларускага народа

    Раманіва С.М., настаўніца гісторыі і грамадазнаўства

1.2 Развіцце пазнавальных інтарэсаў, інтэлектуальных і творчых здольнасцей вучняў у працэсе навучання беларускай мовы і літаратуры

Жукоўская Н.М.,настаўніца беларускай мовы і літаратуры

1.3 Роля ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей у павышэнні выхаваўчага патэнцыялу ўрока.                                                                                 

Драка А.М., настаўніца рускай мовы і літаратуры

Практычны блок.

  1.  Наведванне факультатыўных заняткаў  “Асновы праваслаўнай культуры” 5 клас, Пяткевіч А.М., выкладчык факультатыўных заняткаў.
  2.  Абмеркаванне і наліз наведаных звняткаў

Паседжанне №4


                                           Дата правядзення: 16 мая 2021 года

                                             Форма правядзення: метадычная нарада

 Тэма: Аналіз работы МА за 2020/2021  навучальны год

Мэта: правесці аналіз вучэбна-выхаваўчай работы за навучальны год

Тэарэтычны блок

  1.  Аналіз вучэбна-выхаваўчай работы за 2019/2020 навучальны год

1.2 Справаздачы настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

Настаўнікі-прадметнік

1.3 Выкананне вучэбных праграм

                                                                           Настаўнікі-прадметнікі

4.Арганізацыя работы настаўнікаў-прадметнікаў гуманітарных дысцыплін па  выніковай атэстацыі навучэнцаў  і іх падрыхтоўкі да ЦТ                                                                                           

С.Р. Круталевіч, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Практычны блок.

Панарама метадычных распрацовак.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.