ЗАЦВЯРДЖАЮ
Дырэктар
установы адукацыі
__________ Н.В. Бурцава
“_31___”______08_______2020 г.
ПЛАН
работы метадычнага аб’яднання
настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу
ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс
дзіцячы сад – сярэдняя школа”
у 2020/2021 навучальным годзе
Кіраўнік
Счастная Аксана Мікалаеўна
настаўнік геаграфіі і хімііі
першая кваліфікацыйная
катэгорыя
Пасяджэнне № 1
Жнівень 2020
Тэма: «Змястоўныя і арганізацыйна-метадычныя асаблівасці адукацыйнага працэсу па прадметах натуральна – матэматычнага цыклу ў 2018/2019 навучальным годзе»
Форма правядзення: інструкцыйна-метадычнае пасяджэнне
Навукова-метадычны блок
1.Нарматыўна- прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча – матэматычнага цыклу ў 2018/2019 навучальным годзе.
Счастная А.М.
2. Аналіз выніковай атэстацыі навучэнцаў 9,11 класаў за 2019/2020 навучальны год.
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце Круталевіч С.Р.
3. Праграмы факультатыўных заняткаў, навучальныя і навучальна-метадычныя дапаможнікі, каляндарна-тэматычнае планаванне.
Счастная А.М.
4. Інструкцыйна-метадычнае пісьмо Міністэрствы адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2018/2019 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»
Счастная А.М.
5. Планаванне работы МА настаўнікаў прадметаў прыродазнаўча –матэматычнага цыклу на 2020/ 2021 навучальны год.
Счастная А.М.
Пасяджэнне № 2
Лістапад 2020
Тэма: “Развіццё творчага патэнцыялу асобы вучняў на ўроках прадметаў натуральна – матэматычнага цыклу
і ў пазаўрочнай дзейнасці “
Форма правядзення: семінар-практыкум
Навукова-метадычны блок
1. Віды і формы работы настаўніка па развіцці творчага патэнцыялу асобы вучняў.
Вянглінская В.М.
2. Выкарыстанне праблемных, праектных, даследчых метадаў навучання
Пшанічнік Т.В..
Вучэбна - метадычны блок
1. Фарміраванне сацыяльных і маральных якасцей асобы вучня на аснове краязнаўчага падыходу пры вывучэнні геаграфіі ва умовах рэалізацыі іннвацыйнага праекту.
.
Счастная А.М.
Практычны блок
1.Наведанне ўрокаў геаграфіі
2.Аналіз урока з пазіцыі фарміравання медыяадукацыйных кампетэнцый: навыкаў аналізу, ацэнкі, выкарыстання інфармацыі, яе інтэрпрэтацыі і прымянення.
Пшанічнік Т.В.
Венглінская В. М.
Спіс літаратуры.
1.Ильясов.И.И. Структура процесса учения – М.: 1986.
2. Пидкасистый.П.И. Педагогика – М.: 2000.
3. Алексеев Н.Г. Проектирование и рефлексивное мышление // Развитие личности. – 2002. №2. – С. 85-103.
4. Алексеев Н.Г., Леонтович А.В. Критерии эффективности обучения учащихся исследовательской деятельности // Развитие исследовательской деятельности учащихся: Методический сборник. – М.: Народное образование, 2001. – С. 64-68.
5. Алексеев Н.Г., Леонтович А.В., Обухов А.С., Фомина Л.Ф. Концепция развития исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. – 2002. №1. – С. 24-33.
6. Кларин, М. В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – М., 2004.
7. Леонтович А.В. Исследовательская деятельность учащихся. Сборник статей // Библиотека журнала «Исследовательская работа школьников», серия «Сборники и монографии», М., 2006, 114 с.
8. Леонтович А.В. Концептуальные основания моделирования исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. – 2006. №4. – С. 24-36.
9. Леонтович А.В. Моделирование исследовательской деятельности учащихся: практические аспекты // Школьные технологии. – 2006, № 6, с. 89-98.
10. Леонтович А.В. Модель научной школы и практика организации исследовательской деятельности учащихся // Развитие исследовательской деятельности учащихся: Методический сборник. – М.: Народное образование, 2001. – С. 38-48.
Пасяджэнне № 3
Студзень 2021
Тэма: Роля сучасных адукацыйных тэхналогій у павышэнні якасці адукацыі
Форма правядзення: навучальны семінар
Навукова-метадычны блок
1. Выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій на вучэбных занятках і ў пазаўрочнай дзейнасці па хіміі з мэтай павышэння якасці ведаў Счастная А.М.
2. Фарміраванне і развіццё прадметных, межпрадметных і асобасных кампетэнцый праз сістэму ведаў, уменняў, навыкаў, неабходных для самарэалізацыі вучняў.
Круталевіч С.Р.
Вучэбна-метадычны блок
1. Выкарыстанне інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе па фізіцы. Вянглінская В.М.
Практычны блок
- Наведанне ўрока фізікі.
Вянглінская В.М.
2. Удзел навучэнцаў у раённай НПК « Навука. Прырода. Чалавек»
Спіс літаратуры
1.Эльконин Д.Б. Психологические условия развивающего обучения // В кн. обучение и развитие младших школьников. Материалы межреспубликанского симпозиума. – М. 1999
2.Мухина В.С. Психология игры: Учебное пособие. М.2000.; Непомнищая Н.И. Становление личности ребенка . – М., 1992.
3.Ясвен В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. – М., 1997;
4.Эльконин Д.Б. Интеллектуальные возможности школьников и содержания обучения. – М., 2000
5.Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности // Вопросы психологии. - 1982. - №4. - 5-17с.
6.Зазнобина Л.С. Проект стандарта медиаобразования, интегрированного в гуманитарные и естественнонаучные дисциплины начального общего и среднего общего образования. – М., 1999. –
Пасяджэнне № 4
Сакавік 2019
Тэма: Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу на ўроках і факультатыўных заняткаў па прадметах натуральна – матэматычнага цыклу
Форма правядзення: круглы стол, метадычны фэст
Навукова-метадычны блок
1. Асаблівасці арганізацыі і правядзення заняткаў «Гадзіна здароўя і спорту» з улікам забеспячэння бяспекі адукацыйнага працэсу.
Міхалеў І.М
2. Інфармацыйна-камунікацыйная кампетэнтнасць настаўніка як фактар падвышэння якасці адукацыі навучэнцаў.
Смолер Н.А.
Практычны блок
1.Наведанне ўрокаў фізічнай культуры і здароўя.
Міхалеў І.М.,
Спіс літаратуры
1.Мухина В.С. Психология игры: Учебное пособие. М.2000.; Непомнищая Н.И. Становление личности ребенка . – М., 1992.
2.Ясвен В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. – М., 1997;
3.Эльконин Д.Б. Интеллектуальные возможности школьников и содержания обучения. – М., 2000