Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ПЛАН работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў

Дата: 3 октября 2017 в 20:06, Обновлено 17 сентября 2020 в 00:33

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар

установы адукацыі

__________ Н.В. Бурцава

“_31___”______08_______2020г.

ПЛАН

работы метадычнага аб’яднання

настаўнікаў пачатковых класаў

ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа”

у 2020/2021 навучальным годзе

               

Кіраўнік

                                                                       Жукоўская Святлана Міхайлаўна

настаўнік  пачатковых класаў

першая кваліфікацыйная

катэгорыя

Тэма: Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні вучэбных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Мэта: актуалізацыя і паглыбленне прадметных і метадычных ведаў педагогаў

Задачы:

  • актуалізаваць веды педагогаў па нарматыўных прававых, навукова - метадычных і інфармацыйных забеспячэннях адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • пашырыць веды педагогаў пра сучасныя дыдактычныя падыходы ў выкладанні вучэбных прадметаў і ўмовах іх рэалізацыі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • садзейнічаць павышэнню ўзроўню тэарэтычных ведаў і практычных ўменняў педагогаў ў галіне выкладання навучальных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • пазнаёміць з  кампетэнтнасна-арыентаванымі заданнямі па навучальных прадметах і ўмовамі іх выкарыстання ў адукацыйным працэсе;
  • ўзгадніць падыходы да праектавання і правядзення ўрокаў па навучальных прадметах з улікам рэалізацыі дыдактычныя падыходаў, дынамікі разумовай працаздольнасці вучняў, патрабаванняў да арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці.

Занятак 1

Дата правядзення: 30 жніўня 2019 г.

Тэма: "Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені

агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе".

Форма правядзення: круглы стол.

Мэта: садзейнічаць стварэнню матывацыйнай і эмацыйна-валявой установак педагогаў на паспяховую працы ў новым навучальным годзе.

Задачы:

• спрыяць своечасоваму і якаснаму авалоданню педагогамі нарматыўнай прававой і вучэбна-метадычнай базы арганізацыі адукацыйнага працэсу з улікам унесеных у яе да пачатку навучальнага года абнаўленняў;

• стварыць умовы для глыбокага педагагічнага аналізу і пабудовы структуры сумеснай дзейнасці ўсіх суб'ектаў адукацыйнага працэсу з мэтай дасягнення высокіх вынікаў.

Чакаемыя  вынікі: педагогі змогуць актуалізаваць веды па нарматыўным прававым і навукова-метадычнаму забеспячэнню адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і ў дашкольных групах, асвоіць змест новых нарматыўных прававых актаў і метадычных рэкамендацый да пачатку 2019/2020 навучальнага года.

План правядзення:

Навукова-метадычны блок

1. Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-метадычнае і

інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на I ступені

агульнай сярэдняй адукацыі і ў дашкольных групах ў 2020/2021 навучальным годзе.

                                     Жукоўская С.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання

Вучэбна-метадычны блок

1. Асаблівасці вывучэння беларускай мовы і літаратурнага чытання ў 4

класе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай мовай

навучання і выхавання ў 2020/2021 навучальным годзе.

Яцэвіч С.М.., настаўнік пачатковых класаў

Практычны блок

1. Арганізацыя метадычнай работы з настаўнікамі пачатковых класаў і педагогамі дашкольных груп уновым навучальным годзе: вызначэнне мэтаў і задач дзейнасціметадычнага аб'яднання на бягучы год, абмеркаванне структуры іўтрымання метадычнай працы, напрамкаў дзейнасці МО,

ўзгадненне плана работы.

Жукоўская С.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання

Рэфлексія

Занятак 2

Дата правядзення: 30 кастрычніка 2020 г.

Тэма: "Сучасныя падыходы да выкладання вучэбных прадметаў на 1

ступені агульнай сярэдняй адукацыі і ў дашкольных групах, спосабы іх рэалізацыі ў адукацыйнай практыцы ".

Формы арганізацыі заняткаў: метадычны дыялог

Мэта: удасканаленне асобасна-прафесійных узроўняў настаўнікаў пачатковых класаў і педагогаў дашкольных груп; фармаванне іх педагагічнагамайстэрства і творчасці для паспяховай рэалізацыі задач, якія стаяць перад сучаснай  навучальнай установай;

Задачы: забяспечыць засваенне педагогамі асаблівасцяў фарміравання і развіцця матэматычных паняццяў на занятках  і ўроках     матэматыкі. 

Чакаемыя вынікі: педагогі змогуць актуалізаваць свае веды аб шляхах фарміравання і развіцця матэматычных паняццяў.

План правядзення:

Навукова-метадычны блок

 1. Сучасныя адукацыйныя падыходы ў пачатковай школе: тэарэтычныя аспекты

                                           Яцэвіч С.М., настаўнік пачатковых класаў

 2. Культуралагічны падыход у навучанні і выхаванні дашкольнікаў як

сродак іх асобаснага развіцця.

Бурая Н.І., педагог дашкольных груп

 3. Асобасна-арыентаваны падыход у навучанні і выхаванні:

стварэнне на вучэбных занятках умоў для паўнавартаснага развіцця

індывідуальных і асобасных якасцяў навучэнцаў пачатковых класаў,

улік іх інтарэсаў, індывідуальных асаблівасцей і магчымасцей.

                                             Паддубская С.І, настаўнік пачатковых класаў

Вучэбна-метадычны блок

1. Метадычны дыялог "Кампетэнтнасны падыход у практыцы

выкладання матэматыкі ў пачатковых класах "

Жукоўская С.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання

2.  Сучасныя падыходы правядзення  матэматычных заняткаў у дашкольных групах. (Адкрыты занятак.) Самааналіз  праведзенага    занятку.

Сямёнава Ж.М., педагог дашкольных груп

                                    

Практычны блок

1. Аналіз вучэбных праграм па вучэбных прадметах з мэтай вызначэння адукацыйных падыходаў, пакладзеных ў аснове навучання кожнага прадмета, асноўныя патрабаванні да вынікаў вучэбная дзейнасць навучэнцаў.

Яцэвіч С.М.., настаўнік пачатковых класаў

2. Распрацоўка памяткі " Веды і ўменні, набытыя навучэнцамі ў працэсе навучання, і іх выкарыстанне ў практычнай дзейнасці і штодзённым жыцці".

                                     Удзельнікі метадычнага аб’яднання

Рэфлексія

Занятак 3

Дата правядзення: 28 снежня 2020 года

Тэма: "Праектаванне, правядзенне і самааналіз навучальнага занятку на

 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі і   ў дашкольных групах з пазіцыі кампетэнтнаснага падыходу з улікам прадметнай спецыфікі".

Формы арганізацыі заняткаў: дзелавая гульня

Мэта: удасканаленне ўрока як асноўнай формы адукацыйнага

працэсу; павышэнне якасці адукацыі на аснове ўзмацнення

практычнай  накіраванасці  ўрокаў і заняткаў у дашкольных групах.

Задачы:

• забяспечыць засваенне педагогамі сучасных дыдактычных падыходаў у практыцы выкладання вучэбных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.                  

 • вызначыць эфектыўныя формы работы на занятках дашкольных груп

Чакаемыя вынікі: педагогі змогуць рэалізацыя сучасня дыдактычныя падыходы ў практыцы выкладання вучэбных прадметаў

 План правядзення:

Навукова-метадычны блок

1. Патрабаванні да вынікаў засваення вучнямі пачатковых класаў адукацыйнай праграмы 1 ступені агульнай сярэднюяй адукацыі: асобасная, міжпрадметныя і прадметныя па матэматыцы.

                                             Цішкевіч К.С., настаўнік пачатковых класаў

                             

Вучэбна-метадычны блок.

1. Прыёмы і спосабы стварэння сітуацый поспеху для арганізацыі прадуктыўнай дзейнасці навучэнцаў пачатковых класаў на ўроку (метадычная мазаіка)

Піскун А.М., настаўнік пачатковых класаў

2. Майстар-клас "Выхаваўчы патэнцыял заняткаў у дашкольных групах,

  метады і сродкі яго рэалізацыя".

Собаль І.І., педагог дашкольных груп

3. Правядзенне адкрытага  ўрока па матэматыцы. Самааналіз праведзенага занятка.

Яцэвіч С.М.., настаўнік пачатковых класаў

Практычны блок

1. Распрацоўка прыкладнай схемы (план, карты) самааналіза ўрока

у пачатковых класах з пазіцыі кампетэнтнаснага падыходу.

Удзельнікі  метадычнага аб’яднання

Рэфлексія

Занятак 4

Дата правядзення: 28  сакавіка 2021

Тэма: "Сучасны навучальная занятак на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі  і ў дашкольных групах".

Формы арганізацыі заняткаў: семінар-практыкум, прэзентацыя вопыту работы

Мэта: ўдасканаленне прафесійных ведаў і ўменняў настаўнікаў

пачатковых класаў і педагогаў дашкольных груп  па кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроках і занятках

 Задачы:

• забяспечыць засваенне педагогамі алгарытму, які спрыяе фарміраванню уменняў распрацоўваць сучасныя заняткі;

• вызначыць найбольш эфектыўныя прыѐмы і метады, якія садзейнічаюць фарміраванню пазнавальнай дзейнасці ў працэсе навучання

Чакаемыя  вынікі: педагогі змогуць арганізаваць вучэбную дзейнасць вучняў  і дашкольнікаў па фарміраванні і развіцці прадметных паняццяў

План правядзення:

Навукова-метадычны блок

1. Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне

кантрольна-ацэначнай дзейнасці настаўнікаў пачатковых класаў

Жукоўская С.М., кіраўнік метадычнага аб’яднання

2. Функцыянальныя магчымасці навучальных дапаможнікаў для фарміравання кампетэнцый, забеспячэнне адукацыйных вынікаў навучальнай

дзейнасці

Паддубская С.І.., настаўнік пачатковых класаў

Вучэбна-метадычны блок

1. Дыскусія  "Умовы эфектыўнай кантрольна-ацэначнай дзейнасці педагога на ўроку"

                                                

2. "Самастойная дзейнасць на ўроках беларускай мовы як сродак асобаснага развіцця навучэнцаў".(Адкрыты ўрок.) Аналіз адкрытага урока .                                    Піскун А.М., настаўнік пачатковых класаў

Практычны блок

1. Распрацоўка алгарытму напісання змястоўнага аналізу вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў 1-2 класаў у адпаведнасці з абранымі педагогамі формамі. Цішкевіч К.С., настаўнік пачатковых класаў

Рэфлексія

Занятак 5

Дата правядзення: 30 мая 2021

Тэма: "Падвядзенне вынікаў сумеснай працы. кірмаш эфектыўная

педагагічныя практыкі"

Формы арганізацыі заняткаў: творчая справаздача

Мэта: падвядзенне вынікаў удзелу кожнага педагога ў метадычнай рабоце

ў 2020/2021 навучальным годзе; выяўленне ролі прафесійных і асобасных якасцей педагогаў   у забеспячэнні якасці адукацыйнага працэсу.

План правядзення:

Пытанні для абмеркавання:

1. Крытэрыі паспяховасці метадычнай работы

2. Аналіз метадычнай работы за навучальны год

3. Маніторынг навучанасці вучняў па выніках навучальнага года

4. Прэзентацыя тэм па самаадукацыі

Практычны блок:

1. Дыягностыка цяжкасцяў і запытаў педагогаў;

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.