Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы метадычнага аб'яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу

Дата: 1 апреля 2019 в 22:55, Обновлено 17 сентября 2020 в 00:29

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар

установы адукацыі

__________ Н.В. Бурцава

“_31___”______08_______2020 г.

ПЛАН

работы метадычнага аб’яднання

 настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыклу

ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа”

у 2020/2021 навучальным годзе

              

                                                                   Кіраўнік

                                                                                                       Счастная Аксана Мікалаеўна

                                                                                                 настаўнік геаграфіі і хімііі

                                                                                                 першая кваліфікацыйная

                                                                                                                             катэгорыя

Пасяджэнне  1


Жнівень 2020

Тэма: «Змястоўныя і арганізацыйна-метадычныя  асаблівасці  адукацыйнага  працэсу па прадметах натуральна – матэматычнага цыклу ў 2018/2019  навучальным  годзе»

 

Форма правядзення: інструкцыйна-метадычнае пасяджэнне

Навукова-метадычны блок 

1.Нарматыўна- прававое і навукова-метадычнае  забеспячэнне  адукацыйнага  працэсу па прадметах прыродазнаўча – матэматычнага цыклу ў 2018/2019  навучальным  годзе.  

Счастная А.М.                                                                                                            

2. Аналіз выніковай атэстацыі навучэнцаў 9,11 класаў за 2019/2020 навучальны год.                                        

 Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце Круталевіч С.Р.

3. Праграмы факультатыўных заняткаў, навучальныя і навучальна-метадычныя  дапаможнікі, каляндарна-тэматычнае планаванне.


                                                                                                   Счастная А.М.

4. Інструкцыйна-метадычнае пісьмо  Міністэрствы  адукацыі  Рэспублікі  Беларусь «Аб арганізацыі ў 2018/2019 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі»

Счастная А.М.

5. Планаванне работы МА  настаўнікаў  прадметаў  прыродазнаўча –матэматычнага  цыклу   на 2020/ 2021 навучальны год.
                                                                                                   Счастная А.М.

Пасяджэнне  2


Лістапад 2020

Тэма: “Развіццё творчага патэнцыялу асобы вучняў  на ўроках прадметаў  натуральна – матэматычнага цыклу
 і ў пазаўрочнай дзейнасці “

Форма правядзення: семінар-практыкум 

Навукова-метадычны блок 

1. Віды і формы работы настаўніка па развіцці творчага патэнцыялу асобы вучняў. 
                                                                                              Вянглінская В.М.

2. Выкарыстанне праблемных, праектных, даследчых метадаў навучання  
                                                                                                Пшанічнік Т.В..
 

Вучэбна - метадычны блок

1. Фарміраванне сацыяльных і маральных якасцей асобы вучня на аснове краязнаўчага падыходу пры вывучэнні геаграфіі ва умовах рэалізацыі іннвацыйнага праекту.

.

                                                                                         Счастная А.М.

Практычны блок 

1.Наведанне ўрокаў геаграфіі

2.Аналіз урока з пазіцыі фарміравання медыяадукацыйных кампетэнцый: навыкаў аналізу, ацэнкі, выкарыстання інфармацыі, яе інтэрпрэтацыі і прымянення.

                                                                                        Пшанічнік Т.В.

Венглінская В. М.

Спіс літаратуры.

1.Ильясов.И.И. Структура процесса учения – М.: 1986.

2. Пидкасистый.П.И. Педагогика – М.: 2000.

3. Алексеев Н.Г. Проектирование и рефлексивное мышление // Развитие личности. – 2002. №2. – С. 85-103.

4. Алексеев Н.Г., Леонтович А.В. Критерии эффективности обучения учащихся исследовательской деятельности // Развитие исследовательской деятельности учащихся: Методический сборник. – М.: Народное образование, 2001. – С. 64-68.

5. Алексеев Н.Г., Леонтович А.В., Обухов А.С., Фомина Л.Ф. Концепция развития исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. – 2002. №1. – С. 24-33.

6. Кларин, М. В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – М., 2004.

7. Леонтович А.В. Исследовательская деятельность учащихся. Сборник статей // Библиотека журнала «Исследовательская работа школьников», серия «Сборники и монографии», М., 2006, 114 с.

8. Леонтович А.В. Концептуальные основания моделирования исследовательской деятельности учащихся // Исследовательская работа школьников. – 2006. №4. – С. 24-36.

9. Леонтович А.В. Моделирование исследовательской деятельности учащихся: практические аспекты // Школьные технологии. – 2006, № 6, с. 89-98.

10. Леонтович А.В. Модель научной школы и практика организации исследовательской деятельности учащихся // Развитие исследовательской деятельности учащихся: Методический сборник. – М.: Народное образование, 2001. – С. 38-48.

Пасяджэнне  3

Студзень 2021

Тэма: Роля сучасных адукацыйных тэхналогій у павышэнні якасці  адукацыі

Форма правядзення: навучальны семінар 

Навукова-метадычны блок 

1. Выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій на вучэбных занятках і ў пазаўрочнай дзейнасці па хіміі з мэтай павышэння якасці ведаў                                                                                         Счастная А.М.

2. Фарміраванне і развіццё прадметных, межпрадметных і асобасных кампетэнцый праз сістэму ведаў, уменняў, навыкаў, неабходных для самарэалізацыі вучняў.  

Круталевіч С.Р.

Вучэбна-метадычны блок 
1. Выкарыстанне інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у адукацыйным працэсе па фізіцы.                                  Вянглінская В.М.

                                                                                        

Практычны блок 

  1. Наведанне ўрока фізікі.

                                                                           Вянглінская В.М.

2. Удзел навучэнцаў у раённай НПК « Навука. Прырода. Чалавек»


                         

Спіс літаратуры

1.Эльконин Д.Б. Психологические условия развивающего обучения // В кн. обучение и развитие младших школьников. Материалы межреспубликанского симпозиума. – М. 1999

2.Мухина В.С. Психология игры: Учебное пособие. М.2000.; Непомнищая Н.И. Становление личности ребенка . – М., 1992.

3.Ясвен В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. – М., 1997;

4.Эльконин Д.Б. Интеллектуальные возможности  школьников и содержания обучения. – М.,  2000

5.Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности // Вопросы психологии. - 1982. - №4. - 5-17с.

6.Зазнобина Л.С. Проект стандарта медиаобразования, интегрированного в гуманитарные и естественнонаучные дисциплины начального общего и среднего общего образования. – М., 1999. – 

Пасяджэнне  4 


Сакавік 2019

Тэма: Рэалізацыя кампетэнтнаснага падыходу на ўроках і факультатыўных заняткаў па прадметах натуральна – матэматычнага цыклу

Форма правядзення: круглы стол, метадычны фэст 

Навукова-метадычны блок

1. Асаблівасці арганізацыі і правядзення заняткаў «Гадзіна здароўя і спорту» з улікам забеспячэння бяспекі адукацыйнага працэсу.

Міхалеў І.М
                                                                                                      

2. Інфармацыйна-камунікацыйная  кампетэнтнасць  настаўніка  як фактар падвышэння якасці адукацыі навучэнцаў. 


                                                                                              Смолер Н.А.
 

Практычны блок 

1.Наведанне ўрокаў фізічнай культуры і здароўя.

Міхалеў І.М.,

              Спіс літаратуры

1.Мухина В.С. Психология игры: Учебное пособие. М.2000.; Непомнищая Н.И. Становление личности ребенка . – М., 1992.

2.Ясвен В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. – М., 1997;

3.Эльконин Д.Б. Интеллектуальные возможности  школьников и содержания обучения. – М.,  2000

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.