м
ЗАЦВЯРДЖАЮ
Дырэктар
установы адукацыі
__________ Н.В. Бурцава
“_31___”______08_______2020 г.
ПЛАН
работы метадычнага аб’яднання
настаўнікаў гуманітарных дысцыплін
ДУА “Лешніцкі навучальна - педагагічны комлекс
дзіцячы сад – сярэдняя школа”
у 2020/2021 навучальным годзе
Кіраўнік
Раманіва Святлана Мікалаеўна
настаўнік гісторыі і грамадазнаўства
вышэйшая кваліфікацыйная
катэгорыя
План работы вучэбна-метадычнага аб'яднання
настаўнікаў гуманітарных дысцыплін
на 2020|2021 навучальны год
Тэма МА: Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў ў навучанні беларускай мове і літаратуры, рускай мове і літаратуры, англійскай мове, гісторыі і грамадазнаўству
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення прафесійнага майстэрства педагогаў і фарміраванне іх прафесійнай кампетэнтнасці праз засваенне сучасных адукацыйных тэхналогій і вывучэнне актуальных пытанняў методыкі выкладання прадметаў з улікам эфектыўнага вопыту настаўнікаў школы
Задачы:
інфармаваць педагогаў аб нарматыўна-прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах сацыяльна-гуманітарнага цыклу ў 2019/2020 навучальным годзе, навінах педагагічнай літаратуры; актуалізаваць і паглыбляць прадметныя веды настаўнікаў;
павышаць матывацыю настаўнікаў на авалоданне прыёмамі аналізу ўласных вынікаў адукацыйнага працэсу, вывучаць і прымяняць інавацыйныя адукацыйныя тэхналогіі у прафесійнай дзейнасці членаў МА гуманітарных дысцыплін;
стымуляваць творчае самавыяўленне, раскрываць прафесійны патэнцыял педагогаў;
стварыць ўмовы для пастаяннага развіцця і самаразвіцця прафесійных якасцяў педагогаў і рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў.
Паседжанне №1
Дата правядзення: 30 жніўня 2020 г.
Форма правядзення: інструктыўна –метадычная нарада
Тэма: "Нарматыўна- прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў гуманітарных дысцыплін 2019/2020навучальным годзе"
Мэта: якаснае асваенне педагогамі нарматыўна-прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла.
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе»
Круталевіч С.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
- Навукова-метадычнае забеспячэнне вучэбнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе.
Раманіва С.М., кіраўнік МА
1.3. Дапрофільная падрыхтоўка і профільнае навучанне.
Настаўнікі -прадметнікі
<pre> 1.4 Інфармацыйна-метадычная падтрымка адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах гуманітарнаг цыкла</pre> <pre> Пяткевіч А.М, кіраўнік інфармацыйнага цэнтра </pre>2. Практычны блок
2.1 Аналіз выніковай атэстацыі і ўдзелу ў цэнтралізаваным тэсціраванні
Круталевіч С.Г., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
Паседжанне №2
Дата правядзення: 23 лістапада 2020года
Форма правядзення: семінар -практыкум
Тэма: Забеспячэнне якасці педагагічнай дзейнасці: актуальныя пытанні, праблемы, шляхі іх вырашэння, перспектывы развіцця
Мэта: вызначэнне найбольш эфектыўных тэхналогій выкладання прадметаў, варыятыўных падыходаў для паспяховай адукацыі навучэнцаў
Тэарэтычны блок
1.1 Рэалізацыя сучасных дыдактычных падыходаў у выкладанні рускай мовы і літаратуры.
Драка А.М, настаўніца рускай мовы і літаратуры
- Сучасныя падыходы для праектавання вучэбных заняткаў па гісторыі і грамадазнаўству з улікам новых трэндаў ў гісторыка- грамадазнаўчай адукацыі ( “змешанае” навучанне, “перавернуты урок”, гексагальнае навучанне, медыя- візуальна- вобразная адукацыя і інш)
Раманіва С.М., настаўніца гісторыі і грамадазнаўства
1.3 Метадычныя асаблівасці выкарыстання ІКТ і электронных адукацыйных рэсурсаў у працэсе навучання на ўроках замежнай мовы.
Лазоўкая Т.В., настаўніца англійскай мовы
2. Практычны блок.
2.1 Развіцце маналагічнага маўлення на уроках беларускай літаратуры і ў пазаурочнай дзейнасці як сродак фарміравання камунікатыўнай кампетэнтнасці навучэнцаў. Наведванне урока.
Жукоўская Н.М., настаўніца беларускай мовы і літаратуры
2.2 Абмеркаванне і аналіз наведаных урокаў.
Паседжанне №3
Дата правядзення: 27 лютага 2021 года
Форма правядзення: круглы стол
Тэма: Рэалізацыя выхаваўчага патэнцыялу навучальных заняткаў па гуманітарных прадметах.
Мэта: Актывізацыя выхаваўчага патэнцыялу адукацыйнага працэсу праз урочную і пазаўрочную дзейнасць.
Тэарэтычны блок
1.1 Форміраванне ў навучэнцаў сацыяльна і асобасна значных якасцей і ўласцівасцей праз выхаванне на праваслаўных традыцыях і каштоўнасцях беларускага народа
Раманіва С.М., настаўніца гісторыі і грамадазнаўства
1.2 Развіцце пазнавальных інтарэсаў, інтэлектуальных і творчых здольнасцей вучняў у працэсе навучання беларускай мовы і літаратуры
Жукоўская Н.М.,настаўніца беларускай мовы і літаратуры
1.3 Роля ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей у павышэнні выхаваўчага патэнцыялу ўрока.
Драка А.М., настаўніца рускай мовы і літаратуры
Практычны блок.
- Наведванне факультатыўных заняткаў “Асновы праваслаўнай культуры” 5 клас, Пяткевіч А.М., выкладчык факультатыўных заняткаў.
- Абмеркаванне і наліз наведаных звняткаў
Паседжанне №4
Дата правядзення: 16 мая 2021 года
Форма правядзення: метадычная нарада
Тэма: Аналіз работы МА за 2020/2021 навучальны год
Мэта: правесці аналіз вучэбна-выхаваўчай работы за навучальны год
Тэарэтычны блок
- Аналіз вучэбна-выхаваўчай работы за 2019/2020 навучальны год
1.2 Справаздачы настаўнікаў па тэмах самаадукацыі
Настаўнікі-прадметнік
1.3 Выкананне вучэбных праграм
Настаўнікі-прадметнікі
4.Арганізацыя работы настаўнікаў-прадметнікаў гуманітарных дысцыплін па выніковай атэстацыі навучэнцаў і іх падрыхтоўкі да ЦТ
С.Р. Круталевіч, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце
Практычны блок.
Панарама метадычных распрацовак.